دسته‌بندی نشده

کلمن جهان پلاستیک

کلمن های جهان پلاستیک ظرف هایی از جنس پلاستیک، استیل ویا فلز هستند که به گونه ای طراحی شده اند تا اب و مواد غذایی را تازه و خنک نگه دارند.

امروزه کاربرد کلمن های جهان پلاستیک گسترده تر شده و می توانند اب، سرد و گرم را نزدیک به دمای واقعی  خنک یا داغ نگه دارند.

انواع کلمن جهان پلاستیک

_کلمن های پلاستیکی.

بدنه پلاستیکی کلمن‌های جهان پلاستیک باعث می‌شود تا علاوه بر کارایی رضایت بخشی که دارند مقاوم باشند. بنابراین در طول سفر و یا قرار دادن حجم زیادی از مواد غذایی منجمد آسیب نمی‌بینند. مزیت کلمن‌های جهان پلاستیک ظرفیت بالا آن‌ها است که باعث می‌شود برای جمعیت زیادی از افراد مناسب باشند. البته برای مدل‌های پلاستیکی هم تنوع ظرفیت وجود دارد و می‌توانید متناسب با نیاز خانواده از این کلمن‌ها استفاده کنید.

_کلمن های استیل یا پایه و شیر تاشو.

امکانات کلمن‌های استیل جهان پلاستیک متنوع است.از همه مهم‌تر دراین مدل‌ها از پایه‌های تاشو با قابلیت تنظیم ارتفاع استفاده شده است. شیر خروج آب این کلمن‌ها نیز قابلیت تاشو دارد تا فضای کم‌تری اشغال کنند. کلمن‌های استیل انواع و اقسام مختلفی دارند و از نظر کارایی و زیبایی ظاهری یک قدم جلوتر هستند. کلمن‌های استیل جهان پلاستیک طوری طراحی می‌شوند که علاوه بر سرد نگه داری برای گرم نگه داشتن آب هم متناسب باشند.

_کلمن های شیشه ای مجلسی با طراحی خاص.

کلمن های شیشه ای شفاف کاربرد سفر ندارند. حتی برای استفاده روزمره هم ممکن است خیلی کاربردی نباشد.این کلمن ها معمولا در محیط رستورانی، مجالس و موقعیت های تشریفاتی برای سرو انواع نوشیدنی استفاده می شود. برای قیمت انواع کلمن اینجا کلیک کنید

بهترین کاربرد‌های کلمن

ممکن است تصورکنید کلمن جهان پلاستیک فقط زمانی که دوراز خانه هستید، کاربرد دارد. این تصور درست نیست چون استفاده از کلمن در خانه باعث می‌شود، تا شما دائما در یخچال را باز نکنید و مقداری زیادی در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنید.

هیچ وسیله‌ای در سفر و طبیعت‌گردی به اندازه یک کلمن در تازه ه‌ماندن و ماندگاری آب و موادغذایی شما کمک نمی‌کند. به علاوه این وسیله، خیال شما را از نظر داشتن آب بهداشتی در طول سفر راحت می‌کند.

کلمن  در مکان‌های عمومی، مجالس و میهمانی‌های شلوغ که آب خنک باید همیشه در دسترس باشد، بسیار کاربردیست.

بهترین کلمن آب یا یخدان وسیله‌ای برای گرم و سرد نگهداری نوشیدنی‌های مختلف است. کلمن‌های جهان پلاستیک امروزی برخلاف گذشته در انواع استیلی و حتی شیشه‌ای هم تولید می‌شوند. برخی از کلمن‌ها قابلیت سرد نگهداری ندارند و صرفا به عنوان یک منبع ذخیره تزئینی استفاده می‌شوند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code